Roosa och Smirre

Hej hej! 

Idag är det måndag och jag har precis kommit hem från stallet. Roosa vilar ju så jag tog in henne och borstade henne fin. Tog bort smutsen och gjorde henne skinande ren igen. Hon fick också gå en lite promenad. En ny väg faktiskt där hon aldrig har gått förut vilket Roosa tyckte var superkul. Hon gillar att upptäcka nya saker. Gulliga Roosa gosa. 

Jag får ofta frågan hur Smirre har det och om jag saknar honom. Självklart saknar jag honom massor. Jag saknar att rida honom, både ut barbacka och dressyr i ridhuset. Men framför allt honom. Att bara var med Smirre. Han är speciell och har en fantastisk personlighet.

Han har det bra upp i Norrland. Han har placerat sig några gånger i LB med sin nya ägare. De verkar matcha superbra. De är så fint där uppe också. Ett riktigt bra häst liv!!! Fina Smirre, kommer alltid sakna och älska honom! <3

 
 

Kommentera här: