Hemma igen!

Hejsan hejsan!

I tisdags kväll kom jag hem från Spanien. Åh vet ni vad, i söndags blev jag sjuk. Blev förkyld och fick lite feber. Därför har jag inte bloggat på några dagar nu för att jag helt enkelt inte har haft någon ork. Jag mår mycket bättre nu och är bara lite snorig. Vilket är bra så att jag kan vara i stallet hos Roosa.

Igår fick jag träffa min prinsessa och vet ni vad jag tyckte till och med att hon var snyggare än vad jag mindes. Hon har gått upp i vikt och blivit finare i kroppen. När hon kom till oss var hon lite orolig och gick därför ner men nu är hon inte lika tun längre. Så igår gick vi en promenad på 30 minuter. Roosa var glad att få komma ut. Hon kommer få gå promenader nu varje dag i två veckor eftersom att hon vilar. Jag längtar sjukt mycket efter att få börja rida på henne, träna och utvecklas. Hon är så sjukt rolig att rida eftersom hon är så himla arbetsvillig och snäll. Men snart så är det dags. Två veckor går snabbt!

Glöm inte att följa min instagram:

 

Kommentera här: